479_

میخوام اعترافی کنم!

من از تک تک ایرانی ها به نحوه ایی میترسم!

حتی هنگامی که خانم  بیگی رو دوست داشتم هم  ازش هراسی در دلم بود.احساس میکردم هر آن ممکنه رنگ عوض کنه ...

خوبی هاشونو نمیتوانم باور کنم.احساس میکنم پشت هر خوبی آنها چیزی پنهان شده.از لحن خوب اونها هم میترسم.

چند وقت پیش از اضطراب اینکه نکنه صاحب خونه مون سی تومن مون رو بالا بکشه داشت جانم در می آمد!

حس ناامنی مضخرفی میکنم...

شاید این حس ناامنی ام از ناتوانیم در مقابل ایرانی هاست که هر چیزی شد حس میکنم نمیتونم حقمو بگیرم...


به هرحال هر ترسی از احساس ناتوانی نشأت میگیره.

نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 1397/03/17 ساعت 00:35 http://beny20.blogsky.com

نمیشه گفت ترس ،
باید فقط حواست رو بیشتر جمع کنی ..
و البته این حستون خوبه ، باعث میشه دیر اعتماد کنی ،
البته ایرانی و آلمانی و غیر هم نداره ،
باید همیشه دیر اعتماد کنی .....

بی اعتمادیه بیشتر.درست گفتین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.