477_روز اول سالِ نود و هفت

نمیدونم اینجا رو چند نفر بطور ثابت میخونن.انتظاری هم ندارم.تا جایی که توانستم سعی کردم از کسی نخوام بیاد و اینجا رو بخونه.


سال نود و هفت شد.حس خاصی به سال جدید ندارم.به اینکه سالی که نیکوست از بهارش پیداست هم اعتقاد ندارم.

سال گذشته ادم بی اعتقادی شدم،به هر چیزی که تو تمام عمرم اعتقاد داشتم...

این را بد نمیدانم.گاهی اعتقادها خفه گننده اند.ریسمانیند که دور گردنت بسته اند تا خفه ات کنند.


سال گذشته خیلی چیزا فهمیدم.از خیلی ادمها فاصله گرفتم.تنهاتر شدم.خودم را مدیون کسی ندانستم.

سال گذشته تا حدی توانستم خودم باشم.اعتقادات خودم را داشته باشم.ناباوری های خودم را.


سال گذشته اشتباهاتی هم کردم که الان ارزو میکنم کاش نکرده بودم.بهرحال اشتباه هم تجربه ای میشود...


و امسال!

همین الان احساس میکنم با هیچکس نمیتوانم عمیقا دوست باشم.چیزی از هرکسی هست که آزارم میدهد.این را به پای عیوب آنها نمیذارم بلکه مشکل از خودمه و قبول دارم.

هیچ چیز ارضایم نمیکند!همه چیز خالی ان.از هیچ کتابی لذت نمیبرم.از هیچ فیلمی...از هیچ جایی ...با هیچکسی...

شاید عمیق نیستم.شاید همه چیزم در حالت تندی از گذره که بگذرد.

بهرحال  امیدوارم پایان امسال حالِ دلم خوب باشد.حال روانم.

گاهی در کاخ سفید هم که زندگی کنی حالت را خوب نمیکند.حالِ دل و روان باید خوب باشد.


برای همه سالی  سرشاراز حال خوب را آرزو میکنم و میطلبم.


نظرات 4 + ارسال نظر
ط 1397/01/24 ساعت 13:56

کجایی دختر جاااان؟!
نیستی اصن..

هستم عزیز

احسان 1397/01/01 ساعت 23:56

من به هر کی میرسم، یه توصیه میکنم...
نمیدونم ربطی داره یا نه، ولی کلا نزار غرق بشی تو افکارت. مخصوصا افکار زاید. بعضی چیزا اساسا ارزش فکر کردن ندارن.

نمیذارم.ممنون

احسان 1397/01/01 ساعت 20:31

وقتی آدم از هیچی لذت نمیبره، یکی از دلیلاش میتونه افسردگی باشه...
یا شایدم مسایل حل نشده یا نیازهای تامین نشده که به ناخودآگاه آدم فشار میارن.
خلاصه بگم که نترس، تنها نیستی!

دلیلش همینا بعلاوه چندتا دلیل دیگه هس!
ادما از نظر احساسی هیچوقت تنها نیس

مونا 1397/01/01 ساعت 19:54 http://suznak.ir

بچگیم طوری بود که نتونم با کسی بمونم ولی خب ادم نباید با گذشتش زندگی کنه شاید حرفم ربطی ب مطلبت نداشته باشه اصلا هه من ادم گیجم اونم زیاد

بچیگم طوری بود که نتونم با کسی بمونم...دقیقا مث من!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.