5

میدانی ق عزیز!بانجمه درموردتوحرف زدم...به اوگفتم که تو بهتری،خعلی بهترازمنی ...میدانی!او فقط سکوت کرد.

انگار اوهم بیشترازمن مطمئن بود که تو سرتر ازمنی؛من ازسکوتش این رافهمیدم

ازاینکه او هم تأیید کردبهتربودنت را؛ته دلم  نفرت کوچولویی ازش تو دلم قلت زد!!

دلم میخواست لااقل او برای دلخوشیم هم که شده چیزی میگفت...چیزی شبیه به اینکه اهمیتی ندارد تو چقدر بهترازمنی...ولی نگفت وساکت ماند

میدانی!متنفرم از سکوت هایی که باید حرف زده شوند ولی نمیشوند...

حاضرم یکی فریاد بزندو بگوید ازمن متنفراست ولی سکوت نکند و توی دلش ازمن متنفرنباشد...

شایدبرای همین از تأیید پر ازسکوت نجمه عصبانی شدم!


ب.ن:چقدر عـــــزیــــــــز و محــــــــبوب است کــــــــسی که 

روزگار همه جوره "عَــــــــــوَضَـــــــــش کرد

ولی هیچ جوره

نتوانـــــــــستــــــــ

"عَـــــــــــــوَضِیـــــــــــــش "کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.