20

ساعت 11صبح رفتیم خانه بوله *ع،خداروشکر مثل اکثر اوقات نه حس حسادت بودونه  حسرت!!

قبلنابه مریم توی دلم حسادت میکردم...حسادتمم بخاطر نداشته هایی بو د که او داشت ومن ندارم...

اما امروز محبتم واقعی واقعی بود...لبخندام...حس دوست داشتن مریم...بوسیدن مهنازی...


چند مدتی هست که سعی میکنم وقتی حس حسادتم گل کرد،حُسن و ویژگی خوبی که ازطرف تو ذهنم هست را به خودش با لحن محکمی بگم!

اولش سخته اما وقتی گفتم خوبی طرف را ...کلی احساس سبک شدن به من دست میدهد...اون حس واحساس حسادتم از کله ام میپرد...

البته من همیشه سعی میکنم داشته های خوب طرفم را بهشان یادآوری و گوش زد کنم،نه فقط به آنهایی که حسادت میکنم...

اینکار آرامش خوبی دارد!





+:عکس ف را به مریم نشان دادم...گفت،چه آرایش قشنگی کرده!!آنوقت من تمام این مدت فکرمیکردم که چقد ر آرایش .ف. زشتش کرده!!!

اگربگویم من تا این سن ،آرایش نکرده ام شاید کمی عجیب به نظر بیاد...

فقط تو سن10سالگی چندباری رژ لب زدم وبس!!

و اینکه فرق بین آرایش خوب و بد را هم متوجه نمیشوم!




+:به داداش .ع. گفتم کاش جارو برقی میخریدم.آنوقت خانه الان برق میزد...

قراربود پول را گرفتم از پوربابایی،جارو برقی بخرم....ولی رضایت بابام را بر داشتن جارو برقی ترجیح دادم و پولم را دادم بهش برای پس انداز بغیراز ششصد تومانش...


  




+:داداشم امشب گفت :ما آدمایی هستیم که به کشورخاصی تعلق نداریم...!

بهش میگویم گوشی را کنار بگذار و برو توجامعه باش،پس فردا افسرده میشوی و منزوی!

میگوید:بروم تو جامعه که چه!همین که روزا سرکار میروم بس است...

حال رفتن به ختم و این جور چیزا را هم ندارم...

راست میگوید!!امان از غربت!!امان از حس تحقیرشدن...امان از ...

برادرجانم!از تحقیرشدن و مورد تبعیض قرارگرفتن خسته است...

ما هیچوقت زندگی نکردیم...هیچوقت نفهمیدیم جوانی کردن یعنی چه!

برادرجانم!باجنبه است...از آن پسرهای سوسول تی تیش مامانی هم نیست که بگویم که چه و چه...

برادرجانم!به خاطر بابام نه میرود وطن خودمان...نه راهی کشورای خارجی دیگرمیشود...

چقدررررر ازش سپاسگذارم که مراعات بابایم رامیکند...

خدایا!!برادرجان هام را حفظ کن...آمین


+:کلی حرف و درددل هست که بی خیال!!!!

بوله*: پسرخاله!

نظرات 1 + ارسال نظر

حسادت می کنیم چون چیزی که اون داره ارزوی ماست و ما اونو نداریم...
مهم اینه که این حسادت ضرر نرنه به طرف مقابل...
امیدوارم به هرچی که میخواهیی برسی

بهله همینطوره...

ممنونم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.