32_

«ق هرگز نمیتواند آن کسی باشد که من میخوام...وقتی خودم آن کسی نشدم که میخواستم!»

++++++++++

من نمیتونم از خودم بیش از این انتظارداشته باشم...وقتی بلدنیستم برای خواسته هام تلاش کنم،پافشاری کنم

وقتی یادم ندادن ویاد نگرفتم که هرچه را که نیاز دارم ازکسی که میتونه نیازم رافراهم کنه،بخوام...وقتی یادم ندادن «طلب»کنم! ...

۱۳۹۳/۱۲/۲۴

++++++++

مطالب بالا رو تو دفتریاد داشتم امروز دیدم که پارسال نوشته بودم...

من هیچوقت طلب کردن و خواستن از دیگران رو بلد نبودم و هنوزم نیستم...

من طلب کردن رو بلدنیستم...

دلیل اینکه یاد نگرفتم بیشتر این بوده که میترسیدم به خواسته هام «نه»بگویند ویابخاطر خواسته و طلب چیزی،سرزنشم کنند!

سعی کردم چیزهایی که میخوام را خودم بدست بیاورم ویا اصلا بی خیالشان شوم!

برای همین هم اینقدرررر دختر کم توقعیم...

برای همین وقتی مریم از ،ع، کلییییی چیز میخواهد که برایش بخرد ،تعجب میکنم!

که چطور میتواند از شوهرش این همه خواسته داشته باشد وهی هم روی خواسته هایش پا فشاری کند!

من برای اینکه بلدنیستم چیزی از کسی بخواهم ،دلم میخواهد مستقل باشم!چیزی که هیچوقت امکانش شاید نباشد...!


کاش یک نفر از بچگی ام به من یاد میداد که بخواهم از دیگران...

که انتظار داشته باشم ازخانواده ام که به خواسته هایم توجه کنندوبرآورده...





مادرم میگفت که خانواده  .خ. منو برای پسرشون .ر. خاستگاری کردند و چندین بار مستقیم وغیرمسقیم گفتن که منو بدن به .ر.

دلیل اینکه اونا منو میخان برای .ر. اینه که دیدن دختری سر به زیر و خانواده دوستیم.گفتن اگه منو براش بگیرن 

سرم رو میندازم پایین و کلفتیشون رو میکنم!هه!_

بعدشم فکراینکه یک دخترک ۱۸ساله۱۵۰سانتی زن یک مرد۲۹ساله ۱۸۵سانتی شه چقدرررخنده داره...

هروقت کسی منو باهاش ببینن فکرمیکنن دخترشم!!!:-P 

 

اصلا مقصر خودمم که  میان منو برای پیر پسرا خواستگاری کنن...

مثل چهارده سالگیم،که اومده بودن منو برای پسرخاله۲۹ ساله ام تو اون سالها،خاستگاری کنن...


همش مقصر خودمم...

برای اینکه بخودم نمیرسم

برای اینکه توقعم رو پایین دیدن...

برای اینکه...


دلم نمیخاد همه آرزو هام رو با ازدواج با یک پسر ی که چند دهه ازم بزرگتره و هیچ فهمی نسبت به افکار و خواسته های من نداره،خاک کنم...

اصلا بترشم !!!_ و یا تاآخرعمر مجرد بمونم بهتراز اینه که زندگیم باچنین آدمایی به بن بست بخوره...


خدایا!میشود دراین یک مورد هم به من رحم فرمایی؟!!







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.