55_

چقدر بازی کردن خوبه...

چقدر بچه بودن شیرینه!

باید هرروز یه وقتی  را برای بازی کردن اختصاص بدهم!

مخصوصا بازی هایی که توش تحرک زیاده مثل فوتبال،والیبال و یا حتی دویدن های الکی...


وقتی بازی میکنم،حس میکنم دنیا آنقدرهاهم جدی نیست!یا ادم بزرگها حتی

خوشبحال آن بچه هایی که هرروز میرند مدرسه و چند ساعتی هم دسته جمعی بازی میکنند

من تو کودکیم زیاد بازی نکردم!

چون هم بازی ای نداشتم

برادرهام همیشه باهم بازی میکردند،یادمه از گِل آنقدرچیزهای قشنگ میساختن...

من هیچوقت مثل برادرام گل بازی نکردم،اگرهم کرده باشم زیاد نبوده...


باید هرروز بازی کنم...مهم نیست که چقدر سن دارم،راستش باید برای رشد کردن از بعضی جنبه ها مثل تمرین صبر و تلاش بازی کرد!

مثل فوتبال که مدام باید تلاش کنم که گ‍ُل بزنم...

واقعن به اینجور بازی ها و واینجورتلاش کردنها نیازمندم...



گاهی چقدرهمه چیز را جدی میگرفتم!

هیچ چیز جدی نیست! هیچ چیز!


نظرات 1 + ارسال نظر
عکسنتر 1394/11/23 ساعت 16:23 http://axenter.ir

سلام سایت قشنگی دارین. لطفا به سایت ما هم سر بزنین و حتما مارو با نظرتون خوشحال کنین
از هرکدوم از عکسای سایت ما هم که خواستین میتونید کپی کنینو تو وبلاگتون استفاده کنید.
اینم آدرس سایت ما: http://axenter.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.