58_

یکبار،چند ماه پیش شبکه افق یه مستندی پخش کرد به اسم«مسعودافغان»

فکرکنم توسط یک فرانسویی ساخته شده بود...

وقتی داشتیم باخانواده مستند رو نگاه میکردیم،وسط مستنده بوده که بابام گفت:مسعود شجاع بوده و... ولی با هزاره ها...

فکر کردم میخواهد بحث قومیت را پیش بکشد و سریع وسط حرفش پریدم و گفتم:هرچه که بوده ،بوده،مهم اینه که با طالبان مبارزه میکرده...

بابام هم سکوت کرد وچیزی نگفت

ومن از دیدن ان مستند و شجاعت مسعود با خودم فکرمیکردم که چقدر خوب!!

یک قهرمان هم بوده آن زمانها که بفکرهمه مردم بوده و برای کشورش میجنگیده!


تا اینکه چند روز پیش،در مورد فاجعه افشار شنیدم

رفتم سرچ کردم و دیدم بهههههههله!

جناب مسعودخان هم یکی بوده مثل بقیه!

این بود که باخودم قرارگذاشتم که قبل تحقیق و بررسی!!کسی را قهرمان ملی و چه وچه ندانم...




توضیحم:من درمورد تاریخ کشورم به اندازه یک بچه کلاس چهارمی هم نمیدانم!

حوصله تحقیق و جستجو تو اینترنت را هم ندارم


فقط قصدم این بوده از مطالبم که دیگرررررر هیچکس را قهرمان نکنم توی ذهنم،که بعدش توی ذوقم بخورد

همین!


بعد توضیحم:قهرمان ملی یک کشور ازنظر من اینه که:فرد به فکر همه مردم کشورش باشد و دلش نخواهد حتی یک چکه ازخون مردم کشورش ناحق بریزد...

که من فکرنمیکنم توی افغانستان همچین فردی باشد اصلا،قهرمان ملی!! :))))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.