62_

بعضی وقت ها آدم یک کارای میکند که بعدش خودش هم هاج و واج میماند!

درست مثل من...

گاهی بخاطر همون بعضی کارهام ،فکر میکنم خودم را اصلا،درست نمیشناسم...


شاید هم واقعن نمیشناسم :((


نمیدانم ...به هرحال در جستجوی خودمم...!!


امشب پاک خل شده بودم!

بیشتر بخاطر پیامی بود که به قربانی  داده بودم و بعد لجم گرفت از کار خودم

بغضمم نمیشکست!و این خعلی بده!

آدمی که نتونه گریه کنه،آدمی خطرناکی میشه!!


متاسفم برای خودم!


گاهی فکرمیکنم که کی آدم میشم...کی دست از توجیه برمیدارم...

بسه دیگه ...بسه








+:هی!

نفرینت میکنم به دارِدوست داشتن...

آنقدر مقدس هست،که گریبانت را که بگیرد،..

میسوزی  فقط در آتشش!!


نگذار نفرینت کنم به دارِ دوست داشتن!!

نظرات 1 + ارسال نظر
gominnam 1394/12/04 ساعت 15:09 http://loo3nonor78.blogfa.com

slm
matalebeton vhghean ziba bood
khosh hal moshom de ma ham sar bezani

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.