64_

امان از آدمهای سطحی نگر!...مثل .ب. که فقط دوبار باهاش حرف زدم و بار دوم گفت:دلم برات یه ذره میشه...

یعنی تا این حد سطحی نگر...

آدمهای سطحی نگر.همان هایی یندکه با دیدن یک عکس ،خعلی زود دل میبندن و با تقی با توق خوردنی،دل میشکنن و رها میکنن...

آدمایی که با یک نگاه یک دل نه صد دل عاشق میشوند و طرفش را عاشق میکند و بعد بادییدن عیبی دل زده شده و میروند...


آدمهای سطحی نگر به همان آسانیِ که عاشق میشوند،به همان تندی هم متنفر!!

زود قضاوت میکنند و زود حکم قطعی میدهند!


شاید دلشان هم مثل فکر و نگاهشان سطح نگر باشد!پیچ دلشان هم سفت نباشد و با دیدن یک عکس و یا یک کسِ خوبِ ظاهری بلرزد!



منم قبلنا سطح نگر بودم!ولی الان تلاشم اینه که عُمق نگرترشوم!!



+:دوست‍ـــ داشتنِ مان

مثلِ «حُباب» می ماند!...

آه!

من شب‍ــــ و روزهایم را

دست‍ـــ  به دعایم!

تا کیْ باید دعا کنم که نترکد!؟ 


نظرات 1 + ارسال نظر

مهربان باش شاید فردایی نباشد ...
از خوندن مطالبتون استفاده کردم موفق باشید
دوست داشتید به منم سر بزنید برام افتخاریست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.