65_

من دخترک وفا داری هستم چه تعریف ازخودم بحساب بیاید و چه نیاید...

من به همه کس و همه چیز وفادارم!

به وبلاگ هایی که قبلترها خوشم آمده بود ازمطالبشان و آدرساشان را ذخیره کردم و عذاب وجدان میگیرم که سری به مطالب تازه آپ کرده شان نزنم!

به برادرهای بی خیالم ...که هیچ چیزی برایشان مهم نیست...

به پدر خوش اخلاقم...

حتی به مادرم که باید دلم ازش پرررر باشد ولی نیست...


حتی به گوشی  معمولی  و ساده ام که سال ۹۱خریده بودمش و هنوزم دلم نمی آید ببرم و بفروشمش

به دوست های مجازی  و غیرمجازی ام که حد اقل هفته یکبار ازشان سراغیمیگیرم

به دوست قدیمی ام که اخلاقش تغییر کرده و انگاری که از سوراخ آسمان افتاده باشد زمین...

به کتاب های خریده شد ه ام

به دفترنقاشی های کهنه و خاک خورده ام حتی 

وبه دفتر روزانه نویسی های چندین سال پیشم با آن خط خرچنگ و قورباغه ای ام!


من حتی به دوست داشتنِ آدمها هم وفا دارم!

عذاب وجدان میگیرم کسی را که قبلن دوست داشتم دیگر دوست نداشته باشم...انگار که خیانت محسوب میشود!




+:میدانی!

من هنوزم به دوست داشتنِ تو وفا دارم

بااینکه میدانم در زندگیم، نه تویی خواهد بود و نه در زندگیت،منی!

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام بزرگوار از مطالب نوشته شده شما خیلی خوشم اومد منم روزی زیاد مینوشتم ولی حالا دیگه حوصله هیچکاری رو ندارم فقط میخونم انچه نمیدانم باید بلدباشم باورکنید همیشه زندگی همونی نیست که مامیخواهیم بلکه همیشه چیزی است که مااونو نمیخواهیم اگه خواستید تبادل لینک بکنیم مایه افتخاراست.یاحق


با تبادل لینک زیاد موافق نیستم.اما باعث افتخارمه که خواننده وب شما باشم

LO0OVE 1394/12/07 ساعت 17:15 http://maloosak.69.mu

خیلی از سایتتون خوشم اومد موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره

از ته دل خیلی دوست دارم شما هم به من سر بزنید
6518

چه زیبا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.