382_

این جمله که :چون عاشقم نیستی ،دعا میکنم که عاشق کسی شی که عاشقت نباش...


چقدر بی منطق بنظر می آید...

بعد همه در شبکه های مجازی دست به دست می رسانند.آدمهای شکست خورده عشقی از خواندن این جمله جیگرشان خنگ میشود!


یک نفر با خودش نمی‌گوید که کسی نمی‌تواند کسی را به زور دوست بدارد.نمیتواند خودش را مجبور کند که کسی را بزور دوست داشته باشد.دوست داشتن بدون اجبار به دست می آید.فقط برای دوامش کمی باید بخود زحمت داد و بس.

اینکه من نمیتوانم عاشق او باشم.یا او نمی‌تواند عاشق من باشد پس همدیگر را به باد فحش و نفرین بگیریم.چقدربی منطق و خودخواهانه است.

برای خوبی های کسی باید تشکر کرد.سپاس گذار بود و گاهی هم جبران.

اما چون تو خوبی من باید عاشقت باشم یا چون تو دوستم داری باید دوستت داشته باشم زور است.اجبار است.احمقانه است.تو خوبی.اما من چون قدر دان خوبی هایت نبودم دلیل بر بد بودن تو نمیشود.یا چون عاشقم نیستی دلیل بر دوست نداشتنی بودن من نیست...

 ادمها در دوست داشتن هم ازادن.در عاشق شدن هم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.