438_

دیروز یک خانم مسن بقول خودش تجربه دار، با کمال وقاحت من و دو تن از دوستم را به جرم افغانی بودن رسما از کلاس بیرون کرد!

کلاسی که برایش هشتصد تومن پرداخته بودم.

من در تمام مدتی که میرفتم کلاس.سعی کردم رفتارم موجه باشد.سعی کردم رفتار ناشایستی نکنم.سعی کردم با تمام غر غرها و سرزنش های الکی آن خانم با لبخند برخورد کنم.سعی کردم...


من کاری به رفتارو حرکات و ... دوستانم ندارم.اگر انها خطایی کردند گردن خودشان...

اما آن خانم برای  شخصیت انسانی یک ادم هیچ ارزشی قایل نشد...مچاله کرد انداخت دور.


از آن خانم متنفرم.از تمام مدتی چشم تو چشمش شدم متنفرم.از همه احترامی که بهش داشتم متنفرم.

متنفرم و دلم میخواهد تاوان حرفهایش را بدهد...

نظرات 2 + ارسال نظر
koko 1396/09/14 ساعت 08:31

تو در عوض درست رفتار کردی. این خیلی مهمه و فراموشش نکن.

درسته.

سلام
دنیا دار مکافات

سلام
بله.همین طوره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.